تعبیر لواشک شیرین در خواب


تعبیر لواشک شیرین در خواب


Image result for ‫لواشک‬‎

  
خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .


مزه ترش در خواب چه تعبیری دارد؟


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: 
  • دیدن ترشی‌ها در خواب خوب نیست به هر شکل و به هر نوع که باشند. ترشی در خواب غم و اندوه و تلخ کامی است و این غم و رنج خانگی است.
  • ترشی در خواب غمی است که هم ممکن است کهنه و ریشه دار باشد و هم کهنه می‌شود و باقی می‌ماند بی آن که بتوانیم در رفع آن بکوشیم.

تعبیر خواب لواشک


مطیعی تهرانی در حالت کلی خوردن لواشک را در خواب غم و اندوه برای بیننده خواب می‌داند به خصوص اگرمزه ترش آن را در رؤیا حس کنید.
 

تعبیر خواب لواشک خوردن توسط زن


منوچهر مطیعی تهرانی: اگر زنی در خواب ببیند که لواشک می‌خورد پس از یک دوره ناراحتی و اندوه صاحب فرزندی خواهد شد.
 
 
منبع: بانک جامع تعبیر خواب


تعبیر خواب لواشک,تعبیر خواب لواشک خوردن دختر,تعبیر خواب لواشک شیرین,تعبیر خواب لواشک دختر,تعبیر خواب لواشک ترش,تعبیر خواب لواشک خریدن,تعبیر خواب لواشک دادن,تعبیر خواب لواشک و آلوچه,تعبیر خواب لواشک دیدن,تعبیر خواب خوردن لواشک شیرین,تعبیر لواشک شیرین در خواب