تعبیر خواب در لجن افتادن


تعبیر خواب در لجن افتادن


Image result for ‫تعبیر خواب‬‎

  
خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

تعبیر خواب لجن و لجنزار


مطیعی تهرانی لجن و لجنزار را ابتلا می‌داند. ابتلا به مشکلاتی که دست و پاگیر آدمی است. ما را به زحمت انداخته و می‌تواند آرامش را صلب کند. چنانچه موجی برخاست و آب لجن آلود را با خود از بین برد نشانه به وقوع پیوستن ستمی است همراه با غصه و غم که به زودی از بین خواهد رفت.
 
برایت مى‌گوید:
  • دیدن لجن در خواب، علامت آن است که شما رفتار ناپسندى با اطرافیان خود دارید.
  • راه رفتن در لجنزار، به معناى آن است که دچار یأس و نومیدى مى‌شوید.
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید در دره ای پر از لجنزار راه می‌روید، نشانه آن است که به بیماریی مبتلا خواهید شد.
 

تعبیر خواب شخم زدن زمین لجنزار


مطیعی تهرانی: اگر زمینی را شخم می‌زنید که مرطوب و لجن زار است گرفتار مشکلات می‌شوید.
 

تعبیر خواب افتادن در لجن


بیتون مى‌گوید: افتادن در لجن، علامت آن است که براى مدتى دچار بدشانسى مى‌شوید.
 
 
منبع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب لجن ,تعبیر خواب لجنزار,تعبیر خواب لجن خوار,تعبیر خواب ماهی لجن خوار,تعبیر خواب دیدن ماهی لجن خوار,تعبیر خواب لجن و فاضلاب,تعبیر خواب لجن ابن سیرین,تعبیر خواب لجن چیست,تعبیر خواب آب لجن آلود,تعبیر خواب شستن لجن,تعبیر خواب در لجن افتادن