تعبیر لکه ماه گرفتگی در خواب


تعبیر لکه ماه گرفتگی در خواب

Image result for ‫تعبیر خواب‬‎

  
خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .


تعبیر خواب لکه روی بدن


مطیعی تهرانی دیدن لکه‌های سفید بر پوست را نشانه شرم و فاش شدن راز می‌داند. این معبر در جایی دیگر عنوان می‌کند که اگر لکه ای بر سینه شما بود به شما تهمت خواهند زد.
 
منوچهر مطیعی گوید: در خواب نیز دیدن آبله روی پوست بدن به زیان مالی تعبیر شده است. اندازه آبله اندازه زیان مالی است و نزدیک بودن به صورت و چشم نیز اهمیت آن را باز می‌گوید.
 

تعبیر خواب لکه روی دست


مطیعی تهرانی: اگر دست ما پیسی داشت کار زشتی مرتکب می‌شویم که باز موجب خجلت می‌شود. این تعبیر برای دست راست است.
 
آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن لکه بر دست‌ها یا روی لباس خود در خواب، نشانه رنج بردن از مسائل کوچک است.
  • دیدن لکه بر دست‌ها یا روی لباس دیگران در خواب، نشانه آن است که کسی به شما خیانت خواهد کرد.
 

تعبیر خواب لکه روی صورت


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینیم که صورتمان لکه آورده و پیس شده است شرمگین می‌شویم و رازی از ما فاش می‌گردد که موجب خجلت و سرافکندگی ما می‌گردد.
 
 
منبع: کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب لکه روی صورت,تعبیر خواب لکه در صورت,تعبیر خواب لکه قرمز روی صورت,تعبیر خواب لک در صورت,تعبیر خواب لکه های قرمز روی صورت,تعبیر خواب دیدن لک در صورت,تعبیر خواب دیدن لکه قرمز روی صورت,تعبیر خواب لکه ماه گرفتگی روی صورت,تعبیر خواب لکه سیاه در صورت,تعبیر خواب لکه ماه گرفتگی,تعبیر لکه ماه گرفتگی در خواب