تعبیر خواب لیمو عمانی خشک


تعبیر خواب لیمو عمانی خشک


Image result for ‫لیمو‬‎
  
خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

تعبیر خواب لیمو


محمدبن سیرین گوید: دیدن لیمو درخواب، دلیل بیماری است و در دیدن آن خیری نباشد.

آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر در خواب لیموها را بر شاخ و برگ درختان ببینید، علامت آن است که به امری حسادت خواهید ورزید ولی عاقبت در خواهید یافت که منشأ حسادت پوچ و بی معنی بوده است.
  • خوردن لیمو در خواب، علامت حقارت و نومیدی است.
  • دیدن لیموی سبز در خواب، نشانه ابتلا به بیماری واگیردار است.
  • دیدن لیموی خشک شده در خواب، نشانه جدایی و طلاق از همسر است.

تعبیر خواب لیمو ترش


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن و خوردن، خریدن، گرفتن و داشتن لیموترش در خواب به هیچ وجه خوب نیست.

معبرین غربی گویند:
دیدن لیموترش در خواب نشانه شروع یک شکست است. حوادث ناگواری که شما را نگران و درون احساس افسردگی فرو می‌برد. به زودی تجربه پنهان شدن از دوستان و خانواده خود را در فضایی نا امن پیدا خواهید کرد. این رویدادهای بد می‌تواند همزمان با شنید اخبار شوکه کننده و تلخ روی دهد. شما بایستی در برخورد با این مشکلات بسیار با قدرت برخورد کنید. روحیه خود را در تمامی مراحل حفظ کنید زیرا رسیدن له موفقیت هدف شماست.

تعبیر خواب لیمو شیرین


منوچهر مطیعی تهرانی:
  • چون رنگ زرد دارد از نظر معبران اسلامی خوب تشخیص داده نشده. اگر در خواب ببینید لیمویی پوست کنده می‌خورید و طعم شیرین آن را می‌چشید بعد از یک دوره ناراحتی به نعمت و کامروایی می‌رسید زیرا لیمو بخصوص شیرینی آن کام و کامروایی است و صحت و سلامت می‌آورد.
  • اگر لیموی شیرین پوست کنده کسی به شما بدهد لذتی باد آورده نصیب شما می‌شود. لذتی که انتظارش را نداشته‌اید و کام شما شیرین می‌شود. همین تعبیراست اگر شما لیموی شیرین پوست بکنید و به دیگری بدهید. دادن لیموی پوست نکنده ابراز محبت تلاقی نمی‌شود.

منابع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب
globe-views.com

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی ستاره

تعبیر خواب لیمو ترش,تعبیر خواب لیمو ترش خشک,تعبیر خواب لیمو ترش تازه,تعبیر خواب لیمو ترش سبز,تعبیر خواب لیمو ترش از درخت چیدن,تعبیر خواب لیمو ترش چیدن,تعبیر خواب لیمو ترش سبز رنگ,تعبیر خواب لیمو ترش سبز خوردن,تعبیر خواب درخت لیمو ترش,تعبیر خواب لیمو عمانی,تعبیر خواب لیمو عمانی خشک