تعبیر خواب دیدن ماهی قرمز مرده


تعبیر خواب دیدن ماهی قرمز مرده


Image result for ‫ماهی قرمز‬‎
  
خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

تعبیر خواب ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین) چیست؟


با شنیدن تنگ ماهی و ماهی شب عید ناخودآگاه ماهی قرمز درون آب در ذهن تداعی می‌شود. اگر به تنهایی و فقط با اتکا به رنگ ماهی بخواهیم دیدن آن را در خواب تفسیر کنیم به این صورت است که به گفته منوچهر مطیعی تهرانی دیدن ماهی قرمز در خواب نشانه فر و شکوه برای بیننده خواب است همچنین لوک اویتنهاو از معبرین غربی ماهی‌های قرمز را بیانگر ازدواج با فردی ثروتمند می‌داند.
 
همواره ماهی قرمز در خواب به تنهایی دیده نخواهد شد و بایستی به تمامی نکات یا اعمالی که در خواب همراه دیدن ماهی قرمز رخ داده می‌شوند دقت کرد مطیعی تهرانی درباره ماهی فرمز یا ماهی سفره هفت سین می‌گوید:
اگر کسی در خواب یک یا چند ماهی درون شیشه یا تنگ آن طور که در مراسم هفت سین نوروز موسوم است به شما بدهد بسیار خوب است چون از جانب او متمتع و بهره مند می‌شوید و به آرزوهای خود می‌رسید و چنان چه شما به کسی ماهی بدهید او را کمک و یاری می‌کنید که به آرزوهایش برسد.
 
 
منبع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب ماهی قرمز مرده,تعبیر خواب ماهی قرمز کوچک,تعبیر خواب ماهی قرمز در حال مردن,تعبیر خواب ماهی قرمز عید,تعبیر خواب ماهی قرمز کوچولو,تعبیر خواب ماهی قرمز در آب,تعبیر خواب ماهی قرمز و سیاه,تعبیر خواب ماهی قرمز در خشکی,تعبیر خواب ماهی قرمز گرفتن,تعبیر خواب ماهی قرمز مرده و زنده,تعبیر خواب دیدن ماهی قرمز مرده