تعبیر خواب پنهان شدن مرده


تعبیر خواب پنهان شدن مرده


Image result for ‫مخفی شدن‬‎
  

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ پنهان شدن نماد موضوعات زیر عنوان شده است:
 
پنهان شدن: فرار از احساسات، اجتناب از آگاهی یافتن درباره چیزی که نمی‌خواهیم آن را "می‌بینیم"؛ در حالت ایمنی به سر بردن، پنهان کردن احساس واقعی‌مان یا میل جسمی‌مان نسبت به کسی، ندانستن. 
 
پنهان کردن یک جسد یا شی: رو به رو نشدن با دشواری‌های مربوط به فردی که جسدش را در رویا پنهان می‌کردید یا آن شیء

تعبیر خواب مخفی شدن (پنهان شدن)


معبرین غربی گویند: دیدن رویاهایی در مورد مخفی شدن و پنهان شدن نشانه این است که بیننده خواب در درون خود از رازهایی محافظت کرده و آن‌ها را بروز نمی‌دهد. این گونه خواب‌ها می‌تواند علائمی از ترس روبرو شدن با مشکلات و مسائل پیش رو باشد. اگر چه که بایستی بیننده خواب این موضوعات را بیان کرده و قبل از اینکه دیگران به رازهای وی پی ببرد خود آن‌ها را اعتراف کند.
 
لوک اویتنهاو می‌گوید:
  • پنهان شدن: تشویش
  • پنهان کردن چیزی: نیات بد
 
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید که خود را پنهان می‌کنید، بیانگر آشفتگی روحی شما است. اگر دختری در خواب چیزی را پنهان کند، یعنی مورد اتهام دیگران قرار می‌گیرد.
 

تعبیر خواب پنهان شدن از دست دیگران (پلیس)


معبرین غربی گویند: دیدن مخفی شدن از دست دیگران (پلیس، والدین و...) بیانگر احساس مقصر بودن در زندگی واقعی بیننده خواب است.
 

تعبیر خواب مخفی شدن دیگران


معبرین غربی گویند: اگر دیگران را در حال مخفی شدن مشاهده کردیده به این معنی است که شما به دنبال پیدا کردن احساس امنیت و حفاظت برای خود هستید.
 
 
منابع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب
dreammoods.com

تعبیر خواب مخفی شدن,تعبیر خواب مخفی شدن از دشمن,تعبیر خواب مخفی شدن مرده,تعبیر خواب پنهان شدن از دشمن,تعبیر خواب پنهان شدن ابن سیرین,تعبیر خواب پنهان شدن دختر,تعبیر خواب قایم شدن در خانه,تعبیر خواب پنهان شدن ماه,تعبیر خواب قایم شدن گربه,تعبیر خواب پنهان شدن امام صادق,تعبیر خواب پنهان شدن مرده