تعبیر خواب اضطراب


تعبیر خواب اضطراب


Image result for ‫اضطراب‬‎
  
خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر در خواب مشاهده کنید که هراسان و پریشان هستید، بیانگر آن است که موضوعی باعث ناراحتی شما می‌شود.
  • اگر خواب ببینید که موضوعی باعث پریشانی شما شده است، بیانگر وقوع پیشامدهای ناگوار است. دیدن پریشانی و ناراحتی دیگران در خواب، نشان‌دهنده‌ی آن است که بیماری شما را تهدید می‌کند.
 
معبرین غربی گویند: مضطرب بودن و پریشانی در خواب بیشتر ناشی از اتفاقاتی است که در زندگی روزانه برای بیننده خواب رخ داده است.
 
 
منبع: کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب اضطراب,تعبیر خواب اضطراب امتحان,تعبیر خواب اضطراب مرده,تعبیر خواب استرس و اضطراب,تعبیر خواب ترس و اضطراب,تعبیر خواب اضطراب در خواب,تعبیر خواب اضطراب داشتن,تعبیر خواب استرس امتحان,تعبیر خواب استرس امتحان داشتن,تعبیر خواب استرس در امتحان,تعبیر خواب استرس داشتن