تعبیر خواب روسری سبز


تعبیر خواب روسری سبز


Image result for ‫مقنعه‬‎

  

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

تعبیر خواب مقنعه چیست؟


دیدن مقنعه، شال، روسری و به طور کلی حجاب در خواب تعابیر یکسانی دارند. حجاب نماد پوشاندن راز و حفظ آبروی بیننده خواب است. مقنعه در گذشته با آنچه توسط زنان امروزی استفاده می‌شود متفاوت است ولی مبنای استفاده هر دو پوشاندن موی سر است و بنابراین می‌توان از تعابیر معبرین قدیمی نیز استفاده کرد.
 
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب مقعنه برای زن شوهر و برای مرد، زن می‌باشد.
 
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زنی در خوابش هر نوع مقنعه‌ای ببیند، تعبیرش به شوهر او مربوط می‌شود، ولی اگر شوهر نداشته باشد او را شوهر می‌دهند.
 
امام صادق (ع) می‌فرمایند:
تعبیرهای مقنعه عبارت‌اند از:
  1. زن
  2. کنیزک
  3. خدمتکار
  4. سود و منفعت از طرف زن‌ها.

تعبیر خواب مقنعه رنگی


جابر مغربی می‌گوید: اگر زنی در خواب ببیند که مقنعه سبز یا سفید بر سر دارد شوهرش دیندار است، ‌‌‌‌‌ ولی اگر سرخ بود، شوهرش اهل عیش و طرب و خوش‌گذرانی است،‌‌‌‌‌ یا اگر سیاه باشد شوهرش اندوهگین می‌باشد،‌‌‌‌‌ و اگر کبود بود تعبیرش مصیبت است،‌‌‌‌‌ یا چنانچه زرد باشد، تعبیرش بیماری می‌باشد.
 

تعبیر خواب مقنعه سوخته


ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببیند که قسمتی از مقنعه‌اش سوخته است، یـعـنـی شوهرش از حاکم و فرمانروا (در تعابیر امروزی حاکم نماد شخصی است که نسبت به احساس ضعف می‌کنیم) دچار ترس و دلهره خواهد شد.
 

تعبیر خواب گم شدن مقنعه


گم شدن مقنعه، چادر و یا حجاب در خواب یعنی به دلیل آن که فرد وارد محیط ارتباطی جدید شده گرفتار احساس فقدان شود. مانند این است که ناگهان شما را از پشت میز بلند کنند و مسئولیت اجرایی دهند. طبیعی است که آدمی که سرو کارش با میز و پرونده و تعداد انگشت شماری آدم بوده با قرار گرفتن در موقعیت جدید دچار استرس خواهد شد.
 

تعبیر خواب افتادن مقنعه از سر


محمد بن سیرین گوید:
اگر زنی در خواب ببیند که مقنعه از سرش افتاده است از شوهرش جدا می‌شود.
 
 
منابع:
تعبیرستان
Pendarno.ir

تعبیر خواب مقنعه,تعبیر خواب مقنعه سرمه ای,تعبیر خواب مقنعه تنگ,تعبیر خواب مقنعه سبز,تعبیر خواب مقنعه قهوه ای,تعبیر خواب مقنعه پوشیدن,تعبیر خواب مقنعه صورتی,تعبیر خواب مقنعه سفید پوشیدن,تعبیر خواب مقنعه ی سفید,تعبیر خواب مقنعه سبز,تعبیر خواب روسری سبز