تعبیر خواب آب نبات خوردن


تعبیر خواب آب نبات خوردن


Image result for ‫نبات‬‎

  

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.


تعبیر خواب نبات چیست؟


به گفته معبرینی همچون منوچهر مطیعی تهرانی دیدن نبات در خواب حکم و تعبیر قند را به همراه دارد. همانگونه که دیدن قند نشانه روزی و مال است نبات نیز دلیل بر نعمت و معیشت است. همواره به یاد داشته باشید که نبات و بلورهای آن بایستی محوریت خواب قرار گرفته و بقیه جزئیات خواب پیرامون نبات انجام گیرند تا بتوان از تعابیر آن استفاده کرد. بلورهای درخشان و بهم چسبیده نبات درون کاسه نبات همگی بیانگر پول و ثروت هستند. به طور کلی دیدن این گونه‌ها خواب‌ها که نبات در آن نقش پر رنگی ایفا می‌کند نیکوست.
 
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن نبات و شکر و انگبین وگل و شکر و مانند آن تعلق به ایمنی دارد.
 

تعبیر خواب نبات جلاب (شربتی که با نبات تهیه شود)


تعبیرگری می‌گوید:
دیدن نبات جلاب به خواب پنج وجه است.
  1. سخن خوش
  2. بوسه دادن
  3. مال
  4. فرزند
  5. دوست
 
منبع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب نبات گرفتن از مرده,تعبیر خواب نبات خوردن,تعبیر خواب نبات هدیه گرفتن,تعبیر خواب نبات سفید,تعبیر خواب نبات گرفتن,تعبیر خواب نبات دادن به مرده,تعبیر خواب نبات شیرین,تعبیر خواب نبات خریدن,تعبیر خواب نبات نذری,تعبیر خواب چای نبات خوردن,تعبیر خواب آب نبات خوردن