تعبیر خواب خراب شدن خانه با آب


تعبیر خواب خراب شدن خانه با آب


Image result for ‫ویرانه‬‎

 

 

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.


بنا به گفته معبرین اسلامی و کهن دیدن ویرانی و خرابی در خواب دلیل بر گمراهی و ضلالت است. ابن سیرین خراب کردن جایی که آباد است را در خواب نشانه به وجود آمدن مشکلاتی یا گمراهی در شغل و حرفه بیننده خواب می‌داند. معبرین جدید دیدن خانه در حال فروپاشی را بیانگر بحرانی استرس زا و سخت می‌دانند.

 
احساسی که در فرد در هنگام ویرانی به وجود می‌آید در تعبیر خواب بسیار تأثیر گذار است. مطیعی تهرانی در این باره می‌گوید: اگر در خواب جایی را ویران ببینید و از دیدن آن به هر که تعلق دارد خوشحال شوید، تعبیر ندارد ولی اگر ویرانی ببینید و اندوهی در شما پدید آید غم و غصه است. 

تعبیر خواب ویران شدن مسجد


حضرت امام صادق (ع) ویران کردن مسجد یا عبادتگاه را نقصان در دیدن و دنیا می‌دانند.

تعبیر خواب ویرانی و خرابی به روایت معبرین غربی


لوک اویتنهاو می‌گوید:
  • ویرانه: روابط شما با اطرافیان بهتر خواهد شد
  • دیدن ویرانه: غم وغصه
  • دیدار کردن از ویرانه‌ها: شما به مدارج عالی خواهید رسید
  • در ویرانه‌ها خوابیدن: ضرر و زیان
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن ویرانی در خواب، بیانگر مشکلات فراوان است.
 
 
منابع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب
Pendarno.ir

تعبیر خواب ویرانی شهر,تعبیر خواب خراب شدن شهر,تعبیر خواب شهر ویران شده,تعبیر خواب ویران شدن شهر,تعبیر خواب شهر ویران,تعبیر خواب ویرانی خانه ها,تعبیر خواب خراب شدن خانه پدری,تعبیر خواب خراب شدن خانه همسایه,تعبیر خواب خراب شدن خانه قدیمی,تعبیر خواب خراب شدن خانه بر اثر زلزله,تعبیر خواب خراب شدن خانه با آب