تعبیر نخود و کشمش در خواب


تعبیر نخود و کشمش در خواب


Image result for ‫نخود‬‎
  

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.

 
به طور کلی معبرین اسلامی دیدن حبوبات در خواب را به ملال، غم و ناراحتی تعبیر کرده‌اند. این تعابیر بیشتر ناشی از نفاخ بودن این نوع مواد غذایی گرفته شده که باعث درد دل و بیماری می‌گردند. البته معبرین غربی نظری برخلاف تعبیرگران اسلامی داشته و نخود را نماد کسب ثروت دانسته‌اند. همواره در نظر داشته باشید که تعابیر خواب بر اساس شرایط و نوع زندگی هر فرد بایستی تعبیر و تفسیر گردند و دیدن نظرات متفاوت در بین معبرین ناشی از این تغییرات است.

تعبیر خواب نخود


دیدن نخود در خواب چه تر باشد و چه خشک به گفته خالد اصفانی نشانه غم و ناراحتی است. حال اگر بیننده خواب نخود را به همراه گوشت پخته در خواب خورد، به واسطه حضور گوشت از غم و رنجی که در بیداری برای او پدید خواهد آمد کاسته خواهد شد.
 
جابر مغربی می‌گوید: تعبیر خواب نان نخود، غم و اندوه و فقر و تنگدستی می‌باشد.
 
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن ماش برنج و نخود وحبوبات دیگر ملال بود.
 

دیدن نخود در خواب از دیدگاه معبرین غربی


آنلی بیتون می‌گوید:
  • خوردن نخود در خواب، نشانه کسب ثروت و تندرستی است.
  • اگر در خواب نخود ببینید، به این معنا است که در آ نجام کارهایتان موفق خواهید بود.
  • دیدن نخودهای خیس خوردن در خواب، نشانه دست زدن به کارهایی موفقیت آمیز است.
  • خوردن نخودهای خشک شده، نشانه آن است که بعد از موفقیت بسیار در زندگی کاهش ثروت شما را رنج خواهد داد
  • دیدن نخودهای خشک شده در خواب، علامت آن است که بیش از توان خود کار خواهید کرد.

تعبیر خواب جمع آوری نخود


آنلی بیتون:
  • جمع آوری نخود در خواب، نشانه‌ آن است که نقشه‌هایتان به ثمر خواهد و از دست رنج خود بهره خواهید برد.
  • دیدن نخودهای انبار شده در خواب، علامت آن است که امیدهای درخشان شما مدت کوتاهی دست خوش بلاتکلیفی خواهد شد، ولی سرانجام شانس به شما رو می‌آورد و از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید.

تعبیر خواب کاشتن نخود


آنلی بیتون:
  • نخود کاشتن در خواب، بیانگر آن است که برای رسیدن به اهداف خود تلاش زیادی می‌کنید.
  • اگر خواب ببینید در زمینی نخود می‌کارید، نشانه آن است که برای رسیدن به آرزوهای خود مقدماتی می‌چینید و زمینه ای فراهم می‌آورید که باعث خواهد شد به تمامی آرزوهای خود دست یابید.
 
منبع: کتاب بانک جامع تعبیر خواب

تعبیر خواب نخودچی,تعبیر خواب نخود و کشمش,تعبیر خواب نخود فرنگی سبز,تعبیر خواب نخود فرنگی,تعبیر خواب نخود خام,تعبیر خواب نخود مشکل گشا,تعبیر خواب نخود اجیل,تعبیر خواب نخود کشمش,تعبیر خواب نخودچی خوردن,تعبیر خواب نخودچی و کشمش,تعبیر نخود و کشمش در خواب