تعبیر خواب خوردن ته چین


تعبیر خواب خوردن ته چین


Image result for ‫ته چین‬‎
  
به طور کلی دیدن انواع غذاها در خواب بیانگر نعمت و خیر و برکت و روزی هستند ولی نوع و رنگ و طعم و مزه و مکان صرف آن در تعبیر تأثیر مثبت و منفی می‌گذارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. ته‌چین یک غذای ایرانی است که از مخلوط برنج، انواع گوشت (مرغ متداول‌تر است)، ماست، تخم مرغ و زعفران فراوان درست می‌شود. این غذا در بین غذاهای ایرانی به خاطر شکل و فرم زیبایش از جمله غذاهای رسمی و مناسب مهمانی‌هاست و معمولاً در رویاهای ما بیشتر ظاهر می‌گردد
 

تعبیر خواب ته چین


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن ته چین در خواب بر خلاف دیدن ته دیگ است. ته چین مائده و نعمت است مخصوصاً اگر با گوشت مرغ همراه باشد، ته چین در خواب دیدن باگوشت گوسفند نیز نیکو است و خواب شما می‌گوید به نعمت و پول می‌رسید اما با مرغ بهتر است و خیر و برکت پردوام همراه دارد.
 
تعبیر خواب ته چین در رنگ‌های مختلف

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ته چین اگر در رنگ سفید و سرخ باشد بهتر است که با رنگ زرد ببینیم.
 

تعبیر خواب تعارف کردن ته چین


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینید که کسی ظرفی ته چین مقابل شما نهاد، از جانب او متنعم می‌شوید و خیر می‌یابید و اگر خودتان ته چین تعارف کردید موجب خیر و برکت برای دیگران می‌شوید.
 

تعبیر دیدن خوردن ته چین در خواب


منوچهر مطیعی تهرانی گوید: خوردن ته چین در خواب بهره‌وری از نعمات الهی است و هر چه ته چین کلفت تر باشد بهتر است. اگر خانمی ته چین می‌پزد صاحب فرزند می‌شود.
 
گردآوری: مجله اینترنتی ستاره

تعبیر خواب ته چین خوردن,تعبیر خواب ته چین مرغ,تعبیر خواب ته چین سیب زمینی,تعبیر خواب ته چین,تعبیر خواب دیدن ته چین,تعبیر خواب خوردن ته چین,تعبیر خواب ته دیگ سیب زمینی,تعبیر خواب خوردن ته دیگ سیب زمینی,تعبیر خواب دیدن ته دیگ سیب زمینی,تعبیر خواب ته چین مرغ,تعبیر خواب خوردن ته چین